Social Icons

Saturday, November 10, 2012

tempahan sempena majlis pertunangan

 Semua ni ditempah oleh bekas guru ku masa kat IKBN PERETAK dlu..puan ruby..masa kat sana puan rubi mengajar ku kos jurusolek/ juruterapi kecantikan.tak sangka dapat panggilan darinya then trus dia tanya bila aku nak bukak kedai...hihiiiiiii.alhamdulillh seronok rasanya cikgu terus bg sokongan n galakan kepadaku utk meneruskan hobi yang sangat ku cintai ini.tq so much cikgu..
ni semuaa tempahan yang dibuat oleh cikgu..majlis pertunangan anaknya pada sabtu 10 nov 2012..dibuat malam .start hari rabu  aku dah mula siapkan coklat praline sebanyak 200 pcs utk diisi dlm goodies bag.coklat x memakan masa yg lama...cuma yg lambat nya nk mengikat riben huhuuu..
har khamis dan jumaat mula siapkan kek dan juga cupkeks..kebetulan ada lagi sorang custemer baru membuta tempahan kek birthday utk anaknya.jumaat mlm aku hantar kesemua tempahan cikgu ke rumahnya.tak la jauh sgt driumah aku ni..dekat rasa jer..dlm 20 minit dh sampai

 Ini kek untuk hantaran...aku buat kan kek coklat moist dilepa dgn topping steam buttercream,fondant n sugar paste flower.berat 2kg
 200pcs coklat praline utuk goodies bag.dalm box tu ada 2 biji coklat yg..emmmm mmg sedapp
 ni coklata praline untuk hantaran..termasuk wording price rm 45...tp yang ni aku sponser hadiah untuk cikgu
 
cikgu nak 40 pcs cupkek..aku buat kan dua kotak medium saiz perisa vanila..1 box 16 pcs n 1box lagi 26 p

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates